Nieuwsbrief      Contact  

Raak. Prikkel. Blijf hangen.

Beeld je eens in dat jouw boodschap voelbaar is. Raak. Onvergetelijk.
Zelfs bij een publiek dat er niet voor openstaat. Niet door harder te schreeuwen, maar door slimmer te raken.

👉 Breng jouw verhaal, door de ogen van een kind.

Voor leiders die méér willen dan aandacht. Blijvende impact.
Op hun doelgroep. En de generaties daarna.

🚀 Waarom leiders hiervoor kiezen:

✔ Jouw visie, hun hart. Mensen vergeten feiten, maar onthouden emotie. Kinderen brengen jouw boodschap tot leven – puur, authentiek en ongefilterd.

Meer impact, minder weerstand. Moeilijke of saaie thema’s? Geen probleem. Via kinderen wordt zelfs de meest complexe boodschap toegankelijk en inspirerend.

Een blijvende indruk. Communicatie is pas geslaagd als het blijft hangen. Met storytelling door kinderen maak je impact die jaren later nog wordt besproken.

Wat klanten zeggen

📢 "Dit is geen marketingtruc. Dit is authentieke, emotionele impact."

🚀 Dit is voor jou als:

✅ Jij een boodschap wil die blijft hangen. Geen one-off,
maar blijvende impact op je doelgroep en onze toekomstige generatie.

✅  Jij originele, menselijke communicatie zoekt die mensen voelen en die blijft plakken.

✅  Jij de betrokkenheid wil vergroten, op een manier die écht werkt.
Geen standaard content, maar iets dat mensen raakt.

✅ Jij niet harder wil roepen, maar slimmer verbinden.

👉 Boek een gratis Impact Call

*Slechts 12 projecten per jaar beschikbaar. Alleen voor innovatieve leiders 
die impact willen maken op hun doelgroep én de toekomstige generatie.

🚀 HOE HET WERKT (IN 5 STAPPEN)

🔹 1. Creëer ambassadeurs:
Activeer bottom-up betrokkenheid bij jouw project.

🔹 2. Ontgrendel impact: Geef de generatie van de toekomst een stem en ontketen een lading aan glimlachen, trotse gevoelens en voldoening.

🔹 3. Lanceer je onvergetelijk boodschap: eentje die prikkelt, inspireert en activeert, zelfs als je doelgroep er normaal niet voor open staat.

🔹 4. Vergroot je bereik: Van interne draagvlakverhoging tot maximale externe zichtbaarheid.

🔹 5. Transformeer je communicatie naar blijvende verandering: bij je merk én toekomstige generaties.

🚀 WAT INNOVATIEVE LEIDERS ZEGGEN

📢 “Ik word hier heel blij van. Nu zijn we bezig met de dingen waar we mee bezig moeten zijn.”

📢 “Blij met het resultaat. We hebben onze pr uitgedeeld tijdens het Gelijke Kansen Festival om anderen te stimuleren, inspireren en activeren rondom onze aanpak en dat is gelukt.”

📢 “We zouden eens wat vaker naar de wijsheid van kinderen moeten luisteren. Wat een wijsheid kwam er naar boven.”

📢 “Iedereen heeft hardop gelachen. Hoe moeilijk kunnen wij soms denken zeg. Bijzonder hoe een kindje van vier al zoiets slims kan zeggen.”

📢 “Als wij het zeggen komt het niet binnen, maar als kinderen het zeggen wel. Ik vind het fantastisch bedacht.”

IK ZOCHT EEN WIN-WINFORMULE

“Kinderen zijn puur, verrassend en ontwapenend. Ze snijden dwars door corporate taal en raken direct de kern. Ze brengen niet alleen een boodschap op een manier die volwassenen raakt, maar versterken ook geloofwaardigheid en maatschappelijke impact. Hoe fantastisch dus als zij impact maken bij bedrijven, en bedrijven andersom impact maken op de ontwikkeling van belangrijke burgerschapsvaardigheden bij zo’n groot aantal kinderen.”

Kelly Verdonk
Storytelling-expert en stadsdichter Den Bosch

🔥 Impact in actie: drie krachtige showcases

🔥 Leiders over hun ervaring

 

📢 “Top relatiegeschenk. Volwassenen zijn heel goed in alles als een probleem zien. Terwijl ik zo graag zou willen dat we meer naar de mogelijkheden kijken. Kinderen doen precies dat.
 

📢 “Dit is nou echt iets wat onze klanten in hun woonkamer laten rond-slingeren en op tafel leggen, omdat ze het zo leuk vinden. Fantastisch!” 

📢 “Wij wilden een stem geven aan werknemers, maar ook aan kinderen. Ik vind het belangrijk om een mooie footprint achter te laten in de wereld.”

📢 “Kelly geeft precies de invulling die je zoekt. Gevoel, inlevingsvermogen, creativiteit, openbaring van verborgen talenten en verbinding.” 

Hi, Ik ben Kelly verdonk

Storytelling-expert, stadsdichter van Den Bosch (2024-2026), schrijver, moeder en finalist Communicatietalent van het jaar voor klanten zoals Heineken, Vodafone en KLM. Ooit begonnen in de reclame, maar ik ontdekte al snel dat snelle winst niet hetzelfde is als duurzame impact. Daarom ontwikkelde ik een nieuwe communicatieformule, waarmee bedrijven, evenementen en scholen hun boodschap op een authentieke, mensgerichte en innovatieve manier kunnen overbrengen. Waarbij ze ook nog eens blijvende impact maken op volgende generaties. Wat een voldoening geeft dat!

“The stories we love best live in us forever.” – J.K. Rowling

WHAT TO EXPECT

⮕ 100% aansluiting op je bedrijfsdna
Pas als mijn communicatieconcept 100% aansluit op de kern van je bedrijf, look-en-feel, doel(groep), gaan we door.

⮕ Volledige controle in jouw klantenportaal
Zie in een oogopslag de voortgang van jouw project, alle benodigde informatie, upload/download en geef feedback.

⮕ Laagdrempelig met complete ontzorging
Administratie, contact met scholen, een drukker: ik streef naar maximale impact met minimale effort voor jullie.

⮕ Ervaar jouw impact in realtime
In jouw klantenportaal zie je hoeveel kinderen via jou een stem krijgen, foto’s en verslag met de magie die gebeurde.

⮕ Gratis bonustemplates die een one-off voorkomen
Na afloop krijg je gratis bonus templates om je content in te zetten in andere vormen/kanalen/reeksen.

FAQ

Mijn formule is interessant voor leiderschapscommunicatie, content marketing, interne/externe communicatie, beleids- of congres-/eventcommunicatie. De onderwerpen hangen volledig af van het concept. Het kan variëren van thema’s als gastvrijheid tot communicatie over een product, interne inspiratiedag, eventdag of beleid. Het is aan ons om samen een onvergetelijk concept te ontwerpen.

Als het jullie doel is om werknemers of klanten maximaal bij een thema te betrekken, zelfs als ze er niet voor open staan, op een authentieke, originele manier, en je een urgentie voelt om de wereld vooruit te helpen in de situatie vandaag de dag, dan is dit juist voor jou. 

Je kunt je communicatie in meerdere vormen/kanalen verspreiden om zaadjes te planten. In de bonus templates vind je hiervoor tips en tricks. Daarnaast is er na afloop de mogelijkheid om een content reeks af te sluiten, zodat we langdurig(er) samenwerken voor nog meer impact op merk en maatschappij.

Daar kan ik simpel in zijn: ja. Ik doe alles, van contact opnemen met mijn netwerk aan scholen, tot alle administratieve rompslomp. Daarnaast kun je, via je eigen klantenportaal, alle stappen volgen, aanvinken en documenten uploaden/ downloaden.

Het project wordt white label opgeleverd aan jouw bedrijf. In het klantenportaal kun je jullie huisstijl, kleurencodes, font en andere relevante informatie uploaden. Het  concept sluit 100% aan op jullie bedrijf.

Dit verschilt heel erg per project. Bij sommige projecten is het niet nodig dat kinderen in beeld komen. Bij andere projecten wel. In ieder geval zorg ik dat de kinderen toestemming hebben van ouders (en evt. school) om op beeld te komen, indien nodig.

De kinderen worden niet betaald. Dankzij de samenwerking met jouw bedrijf kunnen wij (scholen en) kinderen namelijk gratis onderwijzen in het omarmen van hun stem. Scholen en ouders zijn hier erg blij mee, omdat ze zo dankzij jouw bedrijf een onvergetelijke taalervaring kunnen achterlaten bij hun kinderen. Zodat ze voor altijd onthouden dat ze een stem hebben, en dat ze deze actief mógen inzetten als (toekomstige) burger in de samenleving. In mijn ogen is dat onbetaalbaar.

De grap is dat volwassenen vaak roepen dat ze geen tijd/ruimte hebben. Ondanks dat ze dat van te voren wél zeiden. Maar als het op kinderen aankomt, maken mensen tijd. Ze raken, omdat ze zo puur zijn, en zo wijs, origineel, open, nieuwsgierig, eenvoudig. Optimistisch. Verbindend. En dat is precies wat wij als volwassenen meer zouden mogen omarmen. Bovendien kan het helpen dat je boodschap niet wordt gebracht door top-down, maar juist door bottom-up, externe communicatie.