Blog       Nieuwsbrief      Contact   

Stel je voor...

…dat je met je communicatie de betrokkenheid kunt verhogen van jouw boodschap, zelfs als je met weerstand te maken hebt. 

Dat je jouw thema kunt transformeren naar een onvergetelijke boodschap, door de ogen van een kind, waardoor er jaren later nog over je merk wordt gepraat.

En je met jouw communicatiedoelen een blijvende positieve impact achterlaat die je merk én de maatschappij vooruit helpen.

*Beperkt beschikbaar. Alleen voor innovatieve leiders 
die impact willen maken op merk én maatschappij.

Herken jij je in een van deze gevoelens van INNOVATIEVE (communicatie)leiders?

…Jij wil positieve impact maken met je boodschap. Geen one-off, maar
blijvende impact op je merk én via jullie merk ook de maatschappij.

… Jij bent altijd op zoek naar nieuwe manieren om betrokkenheid en bereik
direct en blijvend te vergroten – waarom zou je doen wat je altijd al deed?

…In de wereld van nu snakken jij en je collega’s ernaar om financieel
én als mens een goed gevoel over te houden aan het werk.

…Jij zoekt authentieke versterking van je merk.
Niet door marketingtrucjes, maar verbinding vanuit de menselijke maat

… Jij wil de geloofwaardigheid van je merk versterken.
Niet door praten, maar door zichtbaar impact op de maatschappij te maken.

… Jouw wens is gaan van een onzichtbare, saaie, abstracte 
of moeilijke boodschap naar een onvergetelijk verhaal
die je doelgroep moeiteloos prikkelt en activeert 

als je blijft hangen in
weinig draagvlak, is het tijd
voor een nieuw perspectief
op jouw boodschap

*Beperkt beschikbaar. Alleen voor innovatieve leiders 
die impact willen maken op merk én maatschappij.

JIJ HEBT DE KENNIS. NU NOG ONVERGETELIJK MAKEN.

Jij weet dat je je doelgroep moet prikkelen. Raken. Om ze aan te laten haken. Daarom ben je klaar met de saaie “dit is wat we doen” presentaties, feiten, onzichtbare, moeilijke vraagstukken met weinig draagvlak – van thema’s als gastvrijheid tot complex beleid. Met reacties als: “ik heb geen tijd”. Wat als je inspirerende, activerende content hebt, waar mensen tijd voor maken?

“The stories we love best live in us forever.” – J.K. Rowling

Hi, Ik ben Kelly verdonk

Stadsdichter van Den Bosch (2024-2026), schrijver, moeder, finalist Communicatietalent van het jaar voor klanten zoals Heineken, Vodafone en KLM, én bedenker van de Onvergetelijke Verhalen bedrijfs- en schoolformule©. Ooit begonnen bij een reclame-bureau, maar al snel gedesillusioneerd. Dat ging niet om duurzame impact, maar snelle winst. Gelukkig mag ik nu elke dag bedrijven en scholen helpen om met communicatie een blijvende impact te maken op  merk EN wereld. Wat een voldoening geeft dat!

CASE STUDIES

dit zeggen andere innovatieve leiders

OVER De onvergetelijke verhalen bedrijfsformule©

In 5 stappen naar blijvende impact

Ik help een kleine groep innovatieve leiders met communicatie die hun doelgroep moeiteloos meekrijgt in elk thema. Niet door sales-achtige trucjes, maar door jouw boodschap onvergetelijk te maken: dankzij kinderen.

 

Dit is niet voor snelle winst. Ook niet voor wie niet openstaat voor innovatie.

Dit is wel voor wie zoekt naar originele content die de betrokkenheid direct vergroot, het merk authentiek versterkt en voor wie een blijvende positieve impact wil achterlaten die je merk én de maatschappij vooruit helpt.”

Creëer maximaal draagvlak met je grootste ambassadeurs.

Ontgrendel de stem van kinderen en de lach van je medewerkers.

Maak je boodschap onvergetelijk met originele communicatie,
waar je doelgroep uit zichzelf en graag naar luistert.

Ontketen een lading aan blije, trotse gevoelens.

Transformeer je communicatie naar positieve impact
op merk & maatschappij.

*Beperkt beschikbaar. Alleen voor innovatieve leiders
die impact willen maken op merk én maatschappij.

“Ik zocht een win-win formule. Kinderen zijn puur, oprecht, laagdrempelig, wijs, maximaal verbindend, origineel, denken vanuit kansen en zijn vaak verrassend hilarisch. Geweldig dus als zij bedrijven kunnen helpen een onvergetelijke impact te maken op hun doelgroep, en deze bedrijven andersom op de ontwikkeling van belangrijke burgerschapsvaardigheden bij kinderen.

Kelly Verdonk
Communicatie-expert, schrijver en stadsdichter Den Bosch.

what to expect

⮕ 100% aansluiting op je bedrijfsdna
Ik leer je kennen en denk een communicatie-concept uit dat perfect is toegesneden op de kern van jullie bedrijf, look-en-feel, doelen en doelgroep. Sluit dit 100% aan? Dan gaan we verder.

⮕ Volledige controle in jouw klantenportaal
Zie in een oogopslag de voortgang van jouw project, vind alle benodigde informatie op één plek, keur het goed, upload/download en geef feedback.

⮕ Laagdrempelig met complete ontzorging
Administratie, samenwerking met scholen, samenwerken met een drukker, begeleiding of anders: dat doe ik. Mijn streven is maximale impact met minimale effort voor jullie.

⮕ Ervaar jouw impact in realtime
In jouw klantenportaal vind je het aantal kinderen dat een stem krijgt dankzij jou, foto’s (als mogelijk) en mijn verslag met de magie die ik zag gebeuren. Zelf meemaken? Superleuk natuurlijk!

⮕ Gratis bonustemplates en info over abonnementen om een one-off te voorkomen
Na afloop van het project krijg je gratis bonus templates om je content succesvol te maken voor nog meer vormen en -kanalen, voor een maximaal duurzame impact met jouw communicatie.

*Beperkt beschikbaar. Alleen voor innovatieve leiders 
die impact willen maken op merk én maatschappij.

FAQ

Mijn formule is interessant voor leiderschapscommunicatie, content marketing, interne/externe communicatie, beleids- of congres-/eventcommunicatie. De onderwerpen hangen volledig af van het concept. Het kan variëren van thema’s als gastvrijheid tot communicatie over een product, interne inspiratiedag, eventdag of beleid. Het is aan ons om samen een onvergetelijk concept te ontwerpen.

Als het jullie doel is om werknemers of klanten maximaal bij een thema te betrekken, zelfs als er weerstand is, op een authentieke, originele manier, en je een urgentie voelt om de wereld vooruit te helpen in de situatie vandaag de dag, dan ben je geschikt. 

Door de ogen kijken van een kind is een originele manier om je boodschap over te brengen, daarvoor hoef je zeker niet in een branche te werken met kinderen. Juist in andere branches zal het extra verrassend werken. Mits het kind-verantwoord is.

De communicatie die ik met jullie bedenk/maak, is op veel verschillende manieren inzetbaar. Daardoor kun je, als je wilt, voor een hele lange periode content plaatsen in verschillende vormen of kanalen. In de bonus templates vind je hiervoor tips en tricks.

Daarnaast is er na afloop de mogelijkheid om een content reeks af te sluiten met mij, zodat we langdurig(er) samenwerken voor nog meer impact op merk en maatschappij.

Daar kan ik simpel in zijn: ja. Ik doe alles, van contact opnemen met mijn netwerk aan scholen, tot alle administratieve rompslomp. Daarnaast kun je, via je eigen klantenportaal, alle stappen volgen, aanvinken en documenten uploaden/ downloaden.

Het project wordt white label opgeleverd aan jouw bedrijf. Daarom kun je in het klantenportaal jullie huisstijl, kleurencodes, font en andere informatie uploaden. Ook de overige communicatie stem ik volledig op jullie bedrijfs-dna af, zodat je authentiek je merk versterkt. Overigens dragen kinderen ook bij aan de “pure” vorm van jouw boodschap. En weet: pas als het concept 100% aansluit, zetten we de volgende stap!

Dit verschilt heel erg per project en per school. Bij sommige projecten is het niet nodig dat kinderen in beeld komen. Bij andere projecten wel. Bij een talkshow is het bijvoorbeeld een vereiste, bij een dichtbundel is het vaak niet nodig. Ook verschilt het per school. In ieder geval zorg ik ervoor dat er kinderen zijn die toestemming hebben van ouders en school om op beeld te komen, als dit voor het project een vereiste is.

De kinderen worden niet betaald. Dankzij de samenwerking met jouw bedrijf kunnen wij scholen en kinderen namelijk gratis onderwijzen in het omarmen van hun stem. Scholen en ouders zijn hier erg blij mee, omdat ze zo dankzij jouw bedrijf een onvergetelijke ervaring kunnen achterlaten bij kinderen. Zodat ze voor altijd onthouden dat ze een stem hebben, en dat ze deze actief mógen inzetten als (toekomstige) burger in de samenleving. In onze ogen is dat onbetaalbaar.

De grap is dat volwassenen vaak roepen dat ze geen tijd/ruimte hebben. Ondanks dat ze dat van te voren wél zeiden. Maar als het op kinderen aankomt, maken mensen tijd. Sterker nog: dan hoor je “ahhhh” en heel hard geklap. Kinderen raken, omdat ze nog zo puur zijn, en zo wijs, origineel, nieuwsgierig, eenvoudig. En dat is precies wat wij als volwassenen meer zouden mogen omarmen. Door content te maken door de ogen van een kind, kunnen wij daar, samen, een positieve bijdrage aan leveren.